JASA.com adalah singkatan nama Jasazami Ahmad & Shahidah Abdullah , merupakan blog keluarga yang memuatkan semua aktiviti dan perjalanan hidup seluruh keluarga kami. Terima kasih

Ahad, 27 Disember 2009

Cuti-cuti Di Bukit Gambang Resort, Kuantan

Sabtu , 26 Disember 2009 , 6.00 - 7.30 pagi - Bersiap-siap pagi-pagi lagi .Bertolak awal dari Shahzan Hotel.
8.15 pagi - Tiba di Pekan Gambang , kami semua berserapan di sini , ini kali ke 2 kami berserapan di gerai ini.Makan di sini murah aje kami makan 8 orang baru RM 26.00 walaupun kebanyakannya ambil lauk ayam.
9.00 pagi - Setelah selesai serapan kami pun terus ke Bukit Gambang Resort. Bila tiba di sini telah ramai orang , ingatkan kita orang yang awal tapi ramai yang lebih awal. 10.00 pagi  - Gate mula dibuka , kami semua pun masuk ke taman tema. Taman tema ini taklah sebesar Sunway tu tapi menerik kerana dikelilingi hutan yang hijau.
10.00 pagi - 3.00 petang -Melayan anak-anak bermain air , dia orang aje yang banyak berendam saya dan isteri tak larat, hanya tengok aje. Hari ni orang ramai samapai nak main dan makan kena beratur panjang , saya tanya kat salah seorang pekerja di sini , dia kata jumlah pengunjung setakat pukul 2.00 petang dah 12,000 orang.
3.00 petang - bersiap-siap untuk pulang ke Temerloh.
3.30 petang - Meninggalkan Bukit Gambang Resort.

Jumpa Lagi.

  •  Lihatlah lebih bayak gambar dibawah


Tiada ulasan:

Catat Ulasan