JASA.com adalah singkatan nama Jasazami Ahmad & Shahidah Abdullah , merupakan blog keluarga yang memuatkan semua aktiviti dan perjalanan hidup seluruh keluarga kami. Terima kasih

Khamis, 27 Ogos 2009

Berbuka Puasa Di Perangsang Templer Park

Puasa hari ke- 6 saya dan isteriku berbuka puasa di Perangsang Templer Park. Macam baru kahwin sebab asyik berbuka berdua sahaja. Sebenarnya anak- anak masih di kampung ( Temerloh ). Hari ini aku nak makan berbagai-bagai masakan, almaklumlah menu ada lebih 20 jenis, larat tak larat ajelah nak makan, antara yang aku makan adalah nasi baryani ,ayam rendang,paru limpa masak hitam,kambing & ikan pari bakar,berbagai kerabu, rojak, bugger, kuih-muih(sebahagian aje ) ,buah rambutan & langsat, air kewi, mangga dan teh tarik , berbagai jeruk. Semua aku makan sikit-sikit sebab nak rasa.




Disebabkan terlalu banyak makanan ada yang tak sempat ku makan seperti nasi ayam, roti john, kuih,mee rebus. Tak pe aku akan datang lagi 2nd round dan pastikan semuanya aku akan rasa.Tampat ini best sebab pemandangannya indah dikelilingi padang golf dan yang penting ada surau boleh sembahyang dan lepas tu makan lagi sampai pukul 1o malam.Malam ni aku jumpa kawan lama ( Safuan) dia pernah berkerja di sini dulu .Kalau ikutkan hati nak tunggu sampai tengah malam sebab banyak lagi makan yang belum dirasa tetapi perut dah tak boleh terima lagi bagai nak pecah.Malam ini aku rasa berpuashati dengan makan & minuman . Nanti kali ke-2 aku akan pasti boleh merasa semua makanan yang disediakan . jasa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan